May 3, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI VS PEREMPUAN

ASSALAMUALAIKUM :):)



tajuk cam panas je kann?? kaum lelaki, jangan marah aniss ek.. sekadar pendapat dari hati yang suci mulus nie... hehehe....
BUKTIKAN PEREMPUAN LEBIH BIJAK LELAKI PADA ZAMAN INI
bagi aniss, semua orang bijak... cuma perempuan ni lebih rajin... so, ini membuat golongan kami menjadi lebih bijak... setuju??? tengok je kat perpustakaan... itu dah jelas terbukti... kan??


lagi satu, perempuan suka dengar nasihat orang yang lebih dewasa... bukan cam lelaki, selalu je nak membantah... padahal, nasihat tu menjadi kan kita lebih matang dan BIJAK!!


perempuan banyak cakap dan suka bertanya.... sebab tu, kami dapat banyak ilmu... lelaki?? control macho je.. malu bertanya, sesat jalan weyy.... hehehehe....

pissst : sekadar pendapat.... hehehe... pendapat korang???
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

20 725 budak kiut buat kecoh:

muhamad hanif said... []

hahaah..ni baru betull..

saya like..saya ;like. !

kahkahkah !

cik yuz said... []

jenguk dari segmen brader ben =)

nice entri..bley tukar2 pendapat =)

Pembawa_Wacana said... []

Errrr.....bangkang jugak..giyahahaha

aNiss :):) said... []

@muhamad hanif lelaki pun setuju?? hehehe =)

aNiss :):) said... []

@Pembawa_Wacana hahaha.. jangan dibangkang!!! =)

ABU said... []

ah maranya aku baca entry ni..cis!! ^^

mat said... []

tak semua lelaki xbijak...n x semua perempuan bijak2...hehe...=)

aNiss :):) said... []

@ABU sorry... sorry... errr... sekadar pendapat je.. ngeee =)

aNiss :):) said... []

@mat betul2... ALLAH MAHA ADIL... kann?? semua manusia same je.. asal rajin berusaha =)

adan said... []

sokong gak.. kat U pun banyak pompuan.. perempuan mmg banyak tanya... lelaki pasal control macho tu no komen boleh..? kehkeheh

Ihsan Arifin said... []

lelaki suka mengalah. mengalah itu amalan mulia :)

aNiss :):) said... []

@adan
perempuan memang banyak bertanya... sebab nak dapat banyak ilmu.... LELAKI MEMANG SUKA CONTROL MANCHO punn =P

aNiss :):) said... []

@Ihsan Arifin LELAKI suka MEMBANTAH.. BUKAN MENGALAH =P

adan said... []

pandainya dia susun huruf... huruf besar memang nak hentam laki er? ahahaha...

ABU said... []

ah! tak nak...nak marah jugak..keh keh keh..

aNiss :):) said... []

@adan
hahaha =) AYAT KENYATAAN TU... bukan niat nak menghentam... tapi nak nasihat... hehehe =)

aNiss :):) said... []

@ABU emm... ada orang marah aniss... (T T)

Fendy said... []

wanita dan lelaki ad kelebihan masing2....lihat saja pemimpin dunia...kebanyakan adalah lelaki...

aNiss :):) said... []

@Fendy err.. setuju.. semua ada kelebihan masing2.. ALLAH itu MAHA ADIL =)