May 3, 2011

MUJUR SAYA RAJIN... hehehe

ASSALAMUALAIKUM :):)

isshhh.. mujur lah aniss nie seorang kakak yang agak rajin... walaupun banyak kali disuruh oleh ummi baru buat.. at least, lambat atau cepat, aniss buat apa yang disuruh... hehehe...

bayangkan lah, baru sampai rumah dari kampung pukul 9 mlm... letihh sangat mase tu... tibe tibe suruh buat kek.... nie kes adek aniss buat ada jamuan kat sekolah.... aniss dengan TERPAKSA RELA buat kek tu.. hehehe... dekat pukul 1 pagi jugak baru buat kek...



pissssstt : entah apa rase kek aniss yang buat ala kadar je.. dah lah  tengah mengantuk giler mase tu.. hehehe =)

DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

18 725 budak kiut buat kecoh:

zacky ~786~ said... []

waa p nampak sedap.. hehe

aNiss :):) said... []

@zacky ~786~ nampak je sedap.. rase tak taw lagi.. hehehe =)

adwafarahin said... []

nyum3! nk cikit!

hehe :)

Nana said... []

but mmg seyes nmpak sedapp la aniss ^^

azira said... []

owh anis buat zira terliur laa ...
nak cket boleh ?? =p

b a m b a m ' s said... []

biler nak post kat CB??!! :P

.m y z. said... []

waaaaaa~ sedapnyaaaa! terliur!

adan said... []

ayat TERPAKSA RELA tu xboleh blah.. cam tak ikhlas je.. ahahaha...

aniss rajin er... kek anda memang menyelerakan lidah saya.. boleh buat untuk saya? ahahaha

fuuyooh said... []

sedap la kuih tu.. awak ni memang kakak yang baik.. kakak mithali..hehe
Macam mana malaysia mau maju

aNiss :):) said... []

@adwafarahin sila menjamu mata ya =) hehehe...

aNiss :):) said... []

@azira boleh boleh.. meh singgah kat rumah =)

aNiss :):) said... []

@b a m b a m ' s CB nak ke?? nanti aniss post dlm mimpi ya =)

aNiss :):) said... []

@.m y z. nampak je sedap sayang oii =)

aNiss :):) said... []

@adanTERPAKSA IKHLAS... hahaha =) emm, nanti aniss buat kat encik adan... tapi...



dalam mimpi je =P

aNiss :):) said... []

@fuuyooh kakak yang TERPAKSA JADI RAJIN... hehehe =)

adan said... []

semangat je sy baca nak buatkan kek.. tapi,bila scrool bawah lagi..






erm...







hampeh.. luluh hati..sedih.. hancuss.. ahahhaha.. ^_^

aNiss :):) said... []

@adan
JANGAN sedih sedih... ngee =)