Apr 27, 2011

KORANG MEMANG TERLALU PERAMAH KALAU...

ASSALAMUALAIKUM :):)

KORANG MEMANG TERLALU PERAMAH KALAU KORANG...


 komen TANPA membaca entry tersebut.... 

yang paling lawak, korang komen ikut tajuk... padahal isi entri jauhh berbeza....hahaha... =) konon-konon korang komen kat blog diorang, korang berharap, dia akan komen kat entry korang jugak, padahal?? HAMPEHH...
yelahh.. kantoi tak baca entry dia... ngee...

pissst: sekadar ingatan bersama =) PEACE...
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

26 725 budak kiut buat kecoh:

azizul said... []

yer ker...ade jadi kat saya tak

HAJAR hasan said... []

selalu je kena. sye cerita pasal artis tunang secara sederhana. dia komen pasal artis membazir. sadis gilerr.. x pelah. biarkan je dia. wee~ ;)

aNiss :):) said... []

@azizul mesti awak PERNAH komen TANPA membaca dulu kan?? hehehe =)

azizul said... []

memang selalu...tapi yang menarik saya sentiasa membaca..tengok macam ni..hahha

aNiss :):) said... []

@HAJAR hasan hahaha =) memang sadis kan??? tapi kelakar pun ada... hahaha...

aNiss :):) said... []

@azizul hehehe... TERIMA KASIH sebab awak MEMBACA entri aniss dulu sebelum mengomen =P

Simpleblanklife said... []

aku biasa buat entry tanpa tengok tajuk. kira peramah tak? hahahaha guraw...:P

Dayana AZ said... []

hehe malang betul klu mcm ni, tp dayana pnah gak org buat cmtu :P.
hmm, klu taknk bce sume pun bce sikit2 suda :P

conclusion is, jgn wat entry pnjg sgt eh ?

hik3,

with love,
Dayana AZ
www.herstoriie.com

adwafarahin said... []

erk? jup, nk igt balik.ader ke ye?

hehehe truk btl adwa nie :P

MiSzy DiaN said... []

grrrr~ tu sbb dia nak feedback balik tp syg.. kantoi.. hehee

b a m b a m ' s said... []

kekadang CB pon ada gak gituh..baca entry tuh smpi abes.. tp kekadang x paham ayat..hua2..

Cik Aish said... []

hehehe...tp kan..kalau entry pjg2 pastu tulisan kejap kecik kejap besar pastu ada lagu kuat2..pastu pakai shot fom smpi org nk bc tk faham, camne nak baca sampai abis..komen pun da kira ok tu.. hahaha..betul anis..aish selalu gak tk mampu nak baca entry smpi abis sbb masalah tu. nasib baik blog anis font terang dan jelas..boleh la baca..:)

aNiss :):) said... []

@Simpleblanklife hehehe =) TERLAMPAU peramah kott =P

aNiss :):) said... []

@Dayana AZ betul.. buat entry pendek je senang, orang lain boleh bace dan fahami... ngee =)

aNiss :):) said... []

@adwafarahin hahaha =) adwa baik je =) komen ikut entry =P

aNiss :):) said... []

@MiSzy DiaN betul... kantoi.. hehehe =)

aNiss :):) said... []

@b a m b a m ' s mesti ayat tu berputar belit ekk?? sampai CB tak faham =P

aNiss :):) said... []

@Cik Aish hahaha =) berbangga aniss kejap, sebab cik aish sudi bace entry aniss... hehehe =)

pissst : aniss pun selalu je skip bile bace entry yang sangat PANJANG =)

Khairil said... []

tak berani nak komen kalau tak faham entry...hahaha..komen kt shoutbox saja lah...

DaRk ViRusZ said... []

keh3..entri ni mmg tetap..spjg bbloging ni,ari ni sy bru kena..bloger komen bkaitan ng tajuk..mmg xde kaitan ng entri..

aNiss :):) said... []

@Khairil betul... takut silap komen kann??? =)

aNiss :):) said... []

@DaRk ViRusZ hahaha =) terkena jugak ea??? =P

adan said... []

salam.. ahahhaha.. saye pernah gak dapat macam ni.. saya buat tajuk entri pasal putus jari kaki.. last2 dapat komen

"macam mana la nak buat kerja tanpa jari tangan"

senyum je dapat komen camtu..

heran gak.. terang2 tajuk entri tu jari kaki..

aNiss :):) said... []

@adan hahaha =) nampak benor dia tak bace komen kan?? hehehe =P

adan said... []

ahahaha... tape ar..

aNiss :):) said... []

@adan opss! silap... nampak benorr tak bace entry =)