Aug 7, 2012

DIA ISTIMEWA :')

ASSALAMUALAIKUM :)

semalam anis ada layan rancangan variasi STAR KING channel 393 yang memapaparkan bakat-bakat yang menakjubkan. tersentuh sangat dengan persembahan Kim Tae Hoo. baru jer 13 tahun tapi dia pemain piano yang hebat. memang laa dia bukan islam atau pun melayu. tapi tak salah nak mengambil semangat dari dia kan??

bayangkan laa dengan menggunakan 5 jari + tangan yg kudung sebelah dia boleh bermain piano dengan  hebat sekali. anis tak taw tajuk apa lagu yang dimainkan * sebab tuu lagu korea* haha. tapi muzik dia mampu membuat anis mengalir air mata. semangat dia macam meresap kat semua penonton. dan walaupun anis tengok melalui tv, semangat itu juga meresap dalam jiwa. *cheewaahh. haha.




dia yang istimewa dapat bermain piano dengan hebat sebab dia berusaha untuk dapat apa yang dia nak. terfikir jugak anis, sedangkan kita yang cukup jari jemari  masih malas nak berusaha tapi hanya menadah simpati orang untuk mendapat sesuatu :') waallahualam.
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

9 725 budak kiut buat kecoh:

rAIHan said... []

setiap org mempunyai kelebihan dan kekurangan.

Unknown said... []

cik siti pn tgk gak smlm...hehe...rasa macam nak nangis ja....:')

Himawari Mirsada said... []

sgt unik..jemput join segmen sy..

Unknown said... []

rasanya kat youtube ade kot.

aNiss :):) said... []

@eimah siti sedihkan. nak2 time dia main piano tuu :')

aNiss :):) said... []

@Aku Mad ade ehh? tak perasan lak anis :DD

Unknown said... []

:) dulu didiey slalu tgk rancangan nie..bila tgk,bukan sekadar suka2 tp kita ambil byk semangat n inspirasi dr setiap guest kn?