Apr 12, 2011

SINETRON OH SINETRON

ASSALAMUALAIKUM :):)

banyak kan sinetron sekarang kat mana mana channel tv.. ngee~  serius.. aniss minat sangat tengok sinetron indon nie.. paling best sebab jalan cerita dia menarik walaupun agak berputar belit...hahaha...

watak jahat memang berjaya dilakonkan dengan jayanya oleh para pelakon yang hebat... kadang kadang sampai aniss sendiri geram tengok.. menjadi kan diorang berlakon?

tak lupa pada watak hero dan heroin yang sangat baik hati tetapi mudah ditindas dan diperbodohkan.. cengeng kan? hahahaha... walau apapun.. aniss sangat minat tengok sinetron! perhh.. hebat okay!

nie jadual sinetron wajib aniss tengok setiap hari...
1.00 p.m = SAFA DAN MARWAH
2.00 p.m = SEJUTA CINTA MARSHANDA
3.00 p.m  = MARIMAR ( yang nie je drama filipina )
5.30 p.m  = NIKITA
6.30 p.m  = KEJORA DAN BINTANG
11.00 p.m = KEMILAU CINTA KAMILA
p/s : korang minat tak sinetron yang ditulis di atas? best taw! rugi tak tengok! hohoho =) 
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

12 725 budak kiut buat kecoh:

adwafarahin said... []

hahahah da lama x tgk tv la aniss
sob..sob.. huhu

azzah said... []

wah...siap hafal jadual lagi

aNiss :):) said... []

@adwafarahin hahaha =) sian kat adwa.. tape tape.. fokus study kan? ngee =)

aNiss :):) said... []

@azzah hahaha =) akak.. jum tengok sinetron.. best taw =)

Kero Asyraf said... []

tak menahan la if na tengok citer sinetron ~
rase macam na campak je tv tu nanti
suke benar maen zoom zoom and slow motion
mmg ta suke arh na tengok -_-

zidEL zhafiz said... []

saya tengok marimar..!! ahahaha~~~

aNiss :):) said... []

@Kero Asyraf hahaha =) tu yang best.. bikin saspen! ngee..

aNiss :):) said... []

@zidEL zhafiz aniss pun minat tengok marimar.. best! ngee =) give me five~ hahaha~

Aisyah Aina said... []

wah ada jugak jadual tengok tb..ingatkan jadual belajar je....haha...nak tengok cite sjuta cinta marshanda tapi tak dapat sebab sekolah balik lambat... :-(

aNiss :):) said... []

@Aisyah Aina hahaha! aniss kan lepasan spm.. so, tak de lagi jadual belajar! ngee =)ouhh! tape tape.. tengok lah kat youTUBE.. mesti ada!

Ihsan Arifin said... []

tgk kartun lagi best ! ;D

aNiss :):) said... []

@Ihsan Arifin kartun hanya untuk budakbudak seperti ihsan =)