Apr 28, 2011

SEDAP JER KALAU LAYAN BENDA ALAH NIE...

ASSALAMUALAIKUM :):)

sedap jer kalau layan benda alah nie.. konpem korang suka.. meh aniss belanja tengok benda alah secara FREE... sila tatap lame lame okay...  konpem korang meleleh =P

kenal tak benda alah nie?? nampak benoorr menipu kalau tak kenal... hehehe =) nie meggi udang + kangkung... memang layannn... hahaha....

pissst : nie pun ummi yang tolong masak kan.. sampai sekarang, meggi yang aniss buat tak sesedap ummi yang buat.....  =) pewwwhhh....
pisssst pisssst : korang, jangan meleleh air liur kat sini ya.. pergi dapur... buat sendiri SEKARANG =)

DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

17 725 budak kiut buat kecoh:

adwafarahin said... []

gulp!
lapa tgk huhu :P

lukman rashid said... []

pandai la awak masak....mintak sikit boleh?

Izyan Masri said... []

PAGI2 TENGOK BENDA NI,PERUT DAH BERKERONCONG XD

me myself and time said... []

sure meleleh pnyer..nyumnyum..
lapornye..hukhuk

sitihanisahali said... []

erhhh..terleleh lak air liur kat sni..maaf! ;p

EZAD AMIR @ DaRk ViRusZ said... []

adoi..lapar lak tgk gmbr megi ni..keh3..g masak megi ar

tricksrex said... []

megi tambah udang memang terliur
tapi sebab aniss tambah kangkung, hilang keliuran tu kekekekekekeke

b a m b a m ' s said... []

tak terliur ponnnn~

hahahahaha.. :D

Ihsan Arifin said... []

ya Allah sedapnyeeeeeeeeeee !

Nyze 二ザ Crazee said... []

memang nampak sangat tempting... tapi..Nyze-chan tak boleh makan. ada udang lor..

*hilang 1 nikmat makanan. sobsobsob*

NARDtheNERD said... []

ehehe.
kita suka letak sosej and telur.
nyumm nyumm. :P

couverv said... []

hello world , nice

budingyun said... []

cam sedap jer..#drooling

adan said... []

perghhh...! serius.. sy telan liur je tengok megi tu.. sy tak pernah masak megi yg mmbangkitkan selera seperti ummi aniss buat..

psstt.. nak g tpt aniss ar.. nak jumpa ummi aniss boleh? nak jump ummi je bukan aniss... ngee :p