Apr 22, 2011

MALU... MALU... SAMPAI HATI...

ASSALAMUALAIKUM :):)

kekeringan idea nak update... so, nak imbas kembali peristiwa yang amat memalukan aniss... serius, memang malu lah... ishh... ishh... bila ingat balik, macam menyesal buat macam tu...

padan muka aniss wey... sape suruh berlagak ramah-tamah... adeshh, menyesal buat cam tu... kalau lah masa boleh diputar kembali...

yang ramah : err, awak, @#$%&! kan?? dah lame tak jumpa... 6 tahun kan??
yang sombong : ya...awk sape ek?
yang ramah : aniss lah... ex classmate sekolah rendah dulu.. tak kan tak kenal kott...
yang sombong : tak ingat.. sorry..
yang sombong ( budak lelaki)  pergi meninggalkan aniss... aniss malu giler sebab mase aniss tegur dia tu, aniss ade bersama member member yang lain... hohoho~
 kalau jumpa dia lagi, nak buat cam nie lah... ngee =)
pisst : aniss bertekad, biar kawan lame tak ingat aniss pun, aniss nak jugak tegur diorang... sebab aniss tak nak orang panggil aniss sombong.. biar malu asalkan jangan hilang kawan... kann???

DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

20 725 budak kiut buat kecoh:

zacky ~786~ said... []

btoi3.~ cheq sokong ... :D
klw tak leh buat reunion ke ape ke kan.. tula aniss pemalu sgt.. hehe..

Woofer Storm said... []

kalau jumpa sy tgeur2 la k..hahaaaaa

Ayie said... []

kannnnnn...!! ^^

Nabila Shamsudin said... []

kalau nabila pn msti malu jugak.. haha.. tp even sllu tgur member lame, ttp gk dkatekan sombong... :( hehe

b a m b a m ' s said... []

x try senyum dulu ker? main tegur jek????hahahaha.. :p maluuuu~

aNiss :):) said... []

@zacky ~786~ dah buat reunion... dia tak datang =) hohoho~

aNiss :):) said... []

@Woofer Storm okay, nanti aniss tegur.. jgn buat sombong2 pulak ya =)

aNiss :):) said... []

@Nabila Shamsudin hahaha =) biar malu, asal jgn sombong... ngee =)

nabila, kita kawan 2 orang jelah... hehehe =)

aNiss :):) said... []

@b a m b a m ' s hahaha =) aniss, g redah je... pakat tegur dulu... hehehe =)

Penyu said... []

sape nak tegur penyu?

fuuyooh said... []

betul tu.. biar hilang lawan.. jangan hilang kawan.. har har har
Gula-gula benci dengan aku

nas said... []

mmg la malu kan.. dia dah xingat..
beselah.. mmg ade org yg da xingat da kwn lama dia...
maklumlah..bila da besar muke da lain2 kann? hu3.. baguslah.. tegur2 tu mmg baik :)

adan said... []

kahkahkaha.. malunya.. agak2 berapa tebal dah muka time tu erk? hahaha.. salah satu sifat terpuji jgn sombong ngan org kan..

aNiss :):) said... []

@Penyu meh aniss tegur penyu ya =)

aNiss :):) said... []

@fuuyooh betul.. kalau lawan, memang tak tegur pun =)

aNiss :):) said... []

@nas hahaha =) tu la pasal... dah besar, byk da berubah... ngee =)

aNiss :):) said... []

@adandalam 7 inci kott... hahaha =) yup.. jangan sombong kan... ngee =)

aDdIeY said... []

btl tu tak elok sombong2

Bella Bell said... []

sabaq naa anis.hehehehe!!~