Apr 9, 2011

KEBAL DIROTAN SEBANYAK 11 KALI

ASSALAMUALAIKUM :):)

rindu sangat sangat kat asrama sekarang.. ngee~ sesungguhnya kalau lah masa boleh diundurkan semula, aniss akan hargainya... dan percayalah.. aniss sangat nakal! hahaha...

asrama aniss banjir
aniss ingat lagi, warden asrama selalu marah.. kes aniss tidur lambat kat asrama.. cikgu cakap, suara aniss kuat.. dia lalu depan bilik pun dengar.. hahaha.. kul 2, 3 pagi.. cikgu selalu ketuk pintu.. suruh senyap.. aniss tak sedar pun bila cikgu lalu depan bilik.. time cikgu berjalan tak bunyi pun... pelik kan???


pagi pulak, cikgu ada kat depan pagar asrama... bawa rotan.. kalau lambat, wajib kena rotan.. bukan rotan di tangan. tapi kat betis.. mula mula kena, nangis.. tapi sebab dah biasa, aniss dah kebal kott! hohoho~


balik sekolah, aniss tidur.. padahal mase tuh orang lain tengah study.. bila cikgu check, aniss kena rotan lagi..
time magrib.. kat surau.. bila buat bising, pengawas ambik nama... malam tu jugak kena rotan...tapi kalau aniss tak pergi surau.. kena rotan jugak!! hehehe :)


p/s : nak taw tak, 11 kali aniss kena rotan dengan cikgu tuh.. tapi, cikgu lah, cikgu paling aniss sayang.. serius.. tak taw kenapa.. ohh.. CIKGU SAPAWI...ngee =)


DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

16 725 budak kiut buat kecoh:

Bro Azqar said... []

waahhhh!!! bestnyew tgk men hujan tuu :P hhheeheee

Ayie said... []

wah.. bersekolah di tengah laut.. nice.. hahaha

aNiss :):) said... []

@Bro Azqar best sangat! banjir mase nie..hahaha =)

aNiss :):) said... []

@Ayie sekolah aniss banjir lah ayie.. =)

pRiNCe said... []

xpe2...len kali sy buat segmen lagi ye...jgn lpe join tau..:)

aNiss :):) said... []

@pRiNCe hahaha.. okay okay.. nanti aniss join =)

aNiss :):) said... []

@pRiNCe hahaha.. okay okay.. nanti aniss join =)

Novelgurl said... []

Hahha best kena rotan ? adess =.=

Aisyah Aina said... []

blogwalking...follow back... :-)

Arif Azmi said... []

peh.. kebal rotan! hebad2.. ^^,

akuwanblur90 said... []

thanx twu komen tadi..

nakal nyer aniss nie.. haha

aNiss :):) said... []

@Arif Azmi hahaha :) hebat kan aniss.. ngee =)

aNiss :):) said... []

@akuwanblur90 same same.. nakal tapi aniss budak baik! hohoho =)

Tulip Putih said... []

banjir..bestnye..skluh kite xbnjir..atas bukit..hahahaha..dpt men air trjun dr lgkang je...hahaha..ehem2..nie syg cikgu smcm je..ade pape ke..hahaha..gurau je..