Mar 25, 2011

PENING.. PENING.. NAK PILIH COURSE APA?

ASSALAMUALAIKUM

aniss sekarang tak taw nak pilih course apa nak sambung belajar... banyak sangat course yang ditawarkan dari IPTA mahupun IPTS.. aniss kena pandai pilih, sesuai dengan keputusan SPM dan minat aniss... kena pilih yang senang dapat peluang kerjaya jugak!! :) adushh! pening! pening!
aniss pun belum isi borang UPU fasa kedua... sebab aniss still blurr lagi nak pilih course apa...

LAW?
ACCOUNT?
SCIENCE?

ishhh.. payah jugak kan?  MATRIK dan  MAKTAB pun ada mintak!! tapi susah jew nak dapat!! aniss pun bukan pandai cam orang lain...hohoho~
resultz pun cukup cukup makan jewp... tuh pom belum kenyang lagi... hahahaha :):)

p/s : korang ada cadangan tak?? blurr nie

BYEBYE
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

6 725 budak kiut buat kecoh:

cik fza said... []

kita pun.
tapi kita nak jurusan yg ke arah math.

fasha said... []

saya pun pening dah ni. kalau aniss amik akaun, choose la accounting. kalau aniss amik science stream, choose la sains hayat or sains fizikal.

mimi syakila said... []

plih c0urse yg anis mnat the m0st..hehe

azizul said... []

wat laa keputusan betul yer..janga tersekat ditengah jalan,,,

Izlan HoiHoi said... []

anis punye spm major ap?...kalu x pasti nak amek ap minx matrik... matrik best tp struggle sket..hoho

aNiss :):) said... []

@Izlan HoiHoi aniss ambik pure science mase SPM.. harap2 dapat matrix.. :)