Mar 2, 2015

KAWAN!

Haiii.

Pernah tak korang rase rindu dengan zaman lame yang memang mustahil dah nak kembali balik? Dan ko harap ko dapat pusing balik masa dan nikmati saat itu. Yaaa itu yang aku rasa sekarang. Rindu.

Dalam2 banyak kenangan serious aku paling rindu zaman matrik. Mase tu aku dapat tau erti kawan sebenarnya. Ok foineee skema ayat aku. Huhu 😂

Kalu dulu awal2 kat matrik aku rindu zaman asrama kat sekolah aku sampai aku tak hargai time best kat matrik tu. Yeahh manusia. Bile dah takde baru rindu baru tercari-cari. Dah ade depan mata tak hiraukan.

Appreciate dan nikmati laa saat-saat sekarang. Kerana saat itu laa yang akan menjadi kenangan yang boleh buat kita tersenyum pada masa akan datang 😁

Tak perlu kawan beribu untuk beri kita kegembiraan. Cukuplah beberapa teman yang setia dan meyayangi kita seikhlas hati.

Ohhh aku rindu ko, sahabat...

Annyeong!


DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

0 725 budak kiut buat kecoh: