Apr 3, 2011

BUAT KEK WARNA WARNI

ASSALAMUALAIKUM :):)

tadi pukul 2 pagi, aniss buat kek..macam buang tabiat jewp aniss baking kek malam malam buta cam nie.. hahaha..

adunan kek sebelum bake
selepas bake

kek lembut.. tapi warna warni sangat!!
hahaha~ nie lah jadi apabila orang yang tak taw masak buat kek!! tapi tapi... aniss rase okay lah.. rase cam sedap, harap warna jep terlalu meriah!! ade orang nak rase tak?? ngee~ 

p/s : esok awal awal pagi nak balik kampung kat KELANTAN!! ingat tak jadi.. tapi ayah nak balik jugak!! yelah, moyang aniss meninggal.. so, kena lah balik!! esok CUTI berblogwalking :)

BYEBYE
DAH HABIS BACA? jomm komen :) Byeee

9 725 budak kiut buat kecoh:

♥ solehah ♥ said... []

kek lembut sedap ape..hehe :)

tricksrex said... []

haha macam eskrem paddle pop je ni nis

tapi warna warni la baru menarik =)

memel said... []

sekali tengok macam askem walls yang rainbow tu. rupe2 nye cake.haha
nak rase.!

Izyan Masri said... []

KEMAIN CANTIK KEK TU.NAK MAKAN PONGG SAYANG.KEHKEH :D

HAJAR hasan said... []

er.. mahu!!!! ceettt.. ngee~

anis kena tag join contest tau.
http://hajarhasan.blogspot.com/2011/04/1st-contest-dari-xcyber-pose-depan.html

lisa said... []

cantiknya warna kek tu !! mesti sedap ;D

adan said... []

wow... kek anis sungguh memikat.. ala2 rainbow..

b a m b a m ' s said... []

sedapnya kek dia! pos kat CB sikitttt!!! :P

Miss Nina said... []

awak, saya nak sikit !
nak nak !
heheee :))